2009/06/24

Vi slet som 2 små dårar...


Gudars!

Jag och Abi slet som bara idag. Högsta chefen var inne igår och hade lite att tycka till om. Vi flyttade runt nästan hela övervåningen och det tog verkligen hela dagen för att göra det, 7-6!!! Imorgon blir det vanligt ute på golvet för mig, har bara jobbat med den visual delen i 2 veckor nu.. Hade litet samtal med chefen idag, kommer antagligen jobba så mycket att jag bara kommer vara ledig på söndag innan jag skall på semester (semestern börjar 10 juli). Inte så värst farligt men det är just det där med ojämna pass och 11-12 timmars pass, känns lite jobbigt nu sådär i efterhand men jag klarar det! Pengar är roligt och som sagt jag skall ändå snart på semester i 2,5 vecka så får väl passa på att verkligen förtjäna den till fullo!
puss O godnatt

No comments:

Post a Comment