2009/06/04

Uppdatering.

Har snart varit här på gotland en vecka, känns som bara ett få dagar men samtidigt mycket längre. Hft det helt underbart hittills. Har umgåtts mest med familjen. Haft mysiga middagar och fikat och bara haft det mys tillsammans. Har även hunnit med att fika med Julia för någon dag sedan, länge sedan jag träffade henne. Idag var det Säves student så jag drig ner för att kolla utsläppet samt träffa lite folk. Träffade även en hemkommen Tette som har flyttat till Barcelona. Stötte även på familjen Bergfeldt. Mysigt, Julia tog ju studenten idag och hon var ju glad! Bestämt lunchdate med andrea. Träffade även eric nere vid studenten samt jocke.. Och inte minst Basse, väldigt fel och väldigt konstigt. Men det gick smort till så.. Saknar London lite faktiskt, men gotland är helt underbart. Lite dåligt väder nu ett par dagar men hoppas på bättring till helgen. Imorgon är det grillning och middag med familjen hos émilie sen kanske Gutekällaren, tydligen invigning där imorgon. Annars lugn helg och mycket sol (hoppas jag på!). Nästa vecka blir fullproppat med äventyr, styra upp en massa träffar med folk, donners student, émlies födelsedags firande, sista utgång innan jag drar mig tillbaka. Mycket planerat ingen tid att förlora!
Sitter just ju hemma hos émilie, hon skall köra mig hem sanrt då det regnar lite ute och känner inte för att promenera hem direkt. Hör alla studentvagnar köra förbi, JAG VILL TA OM STUDENTEN! Studenten förra året var underbar, dock minns jag inte allt men vad mer behövs än att jag minns att jag hade det grymt kul?

No comments:

Post a Comment