2009/06/30

för många grader.


Soligt väder idag med! Har varit super fint väder varje dag men jag har varit instängd i min butik hela dagarna. Idag var det min lediga dag och självklart sprang jag upp på taket och solade några timmar. Varmt var det, för varmt. Jag kämpade in i det sista. Resultat, en brunare Amanda! Börjar inte förrän 2 imorgon så jag skall försöka vakna till liv lite tidigare så jag kan ligga ute någon timme fast det beror på när jag kommer i säng ikväll. tänkte se en film sen blir det nog sängen. Men visst är det underbart att sommaren är här och underbart väder har man också. Skall ju på semester nästa vecka, åker från london sent på natten/tidig morgon och skall ha 2,5 vecka semester på Gotland. Helt underbart med sol och bad på stranden och inte på ett stekande tak. Lite mer sommar känsla med sandstrand.

1 comment: