2009/06/27

Idag idag idag

Jag har slitit som ett djur, som vanligt. Jobbat 7-4 idag. Var tvungen att gå upp klockan 5 i morse! Inte roligt. Mycket att göra idag också, men en bra vecka så vi borde få bonus. Har jobbat nästan 70 timmar denna vecka och då var jag "ledig" i måndags också, eller jobbade nattshift söndag till måndag och stannade kvar för att göra klart och hjälpa till ute på golvet tills 1 lunchtid. Roligare blir det när lönen kommer... Imorgon jobbar jag igen men bara 8-1, extra timmar för att fylla upp golvet. Sedan blir det Portobello market med Erika och Sandra, sen picknick med tjejerna. Vin och gott tilltugg blir det till picknick. Skaffat nytt mobilnummer idag eller nytt kort dvs. Talkmobile är så sjukt dyrt att använda så jag har skaffat mig O2, de flesta av vännerna har det så blir billigare att höra av sig till dem. Skaffade även hem mig 3 extra ifall de andra i huset vill ha.. Skall försöka duscha, måste leta reda på lite ljus först. Tror det är Isac som har tagit bort lampan för att fixa den (den var mysko ett bra tag) men har inte gjort det än så jag får använda mig av ljus och fixa lite myskänsla på samma gång. Måste hinna men framförallt orka laga mat också. sjukt trött men planen är sängen vid 8.
Puss

No comments:

Post a Comment