2009/06/22

18 timmar i sträck.


Ja gott folk, jag har slitit som ett djur denna natt. Vi hade ett stort floor move inför rean som startade idag så vi var några stycken som ryckte in för att jobba natten lång. Började redan klockan 7 igår kväll ochg slutade inte föräns 1 idag, lunchtid. Vi sprang som djur upp och ner för trappan, fram och tillbaka från stockroom. Men resultatet blev lyckat och våran storemanager blev nöjd med det hela. Helt slut idag när jag kom hem (inte undra på då jag hoppat över en natts sömn), gick och la mig en snabbis och ställde klockan dock var jag så trött att jag inte ens vaknade av alarmet! Jag sov till 8 och tänkte hoppa i säng igen nu snart. Mitt engelska simkort kom med posten idag! Hade glömt det i sverige när jag var där på semester sist så mig har man inte kunnat nå på ett litet tag. Inte nog med det, nu är det något fel på nätet så man har ändå inte kunnat nå mig.. Kunde ringa mamma snabbt efter försökt sedan 3 idag, har inte pratat med henne på jätte länge. Sakanr familjen redan även fast jag träffade dem bara för ett litet tag sedan. Åker till gotland igen nu 10 juli och jag längtar en massa. Kommer jobba en massa massa massa nu när vi har stor sommar rea så jag lär vara helt slut tills jag åker hem. Kan tom. prata med mamma om att jag kommer snart, vilket jag inte kunde göra sist då det var en överraskning för henne. Nej nu känner jag att det börjar svida i ögonen så dags för mig att hoppa i säng.

God natt

No comments:

Post a Comment