2009/06/11

Donner student 2009

Hade en grym tisdag. Donner hade student och vi var självklart där. Träffade så många jag inte sett på, jaa ett år? Sjukt kul iallafall. Efter studenternas utspring och tårta åkte vi tillbaka till stan och gjorde oss iordning för kvällen. Grillning och fest hemma hos mig innan utgång på Gute. Hemma hos mig vart det GALET! Men grymt kul! Sen vidare på Gute vart det bara mer och mer. Aldrig tog det stop och vi körde på hela kvällen med efterfest och allt. Tog mig hem runt 4-5 på morgonen (I SPÖREGN!!) när jag väl kom hem var jag så genom blöt att mitt, annars väl rufsiga och stora hår låg slickat längs huvudet och alla mina kläder genomvåta! Det var en enda stor sjö över visby. Dagen efter mådde jag mindre bra, tvingade iväg mig på stan med mamma och emilie. Efter det var det kalasfirande för emilie som fyller 25 nästa helg men då är jag tyvärr inte här så vi firar henne tidigare.
Nu kommer broder min och vi skall dra ut en sväng på stan är det tänkt.
See ya!


No comments:

Post a Comment