2009/06/19

Klappar mig själv på axeln.

Har varit duktig idag. Trots att jag är dålig så har jag hunnit med att dammsuga, diska, torkat av allt, tvättat, ut med skräpet, rensat kylen, städat toan, duschat och lagat mat. Jag känner mig riktigt duktig faktiskt. Har fått tagit några pauser för att dricka lite vatten och undvika att svimma av. Så nu är lägenheten fin och ren och det skall det vara för imorgon får vi folk hit. Midsommar firande och storslaget firande hoppas jag på! Skulle ändå inte hinna mycket imorgon för vi skall vara i Hyde park redan vid 12 tiden och innan dess skall vi fixa till oss, fixa maten och inhandla alkoholen. Tänkte köpa svenskt så får väl ta och leta fram något svenskt rosévin och några kopparbergs (hade önskat att det fanns Xcider här!).

Skall ta och smörja in hårtopparna med lite Björn Axen Style Repair Serum nu, måste verkligen börja ta vara på mitt hår och börja behandla bättre!! Jag som knappt borstar håret, nej hu det måste jag ändra på!

Nej, nu blir det mat och lite avsnitt av Dirty Sexy Money, sen sängdags för min del så jag är pigg imorgon (hoppas, hoppas, hoppas förkylningen blir bättre till imorgon!!!).

Puss.Kram

No comments:

Post a Comment