2009/06/16

Tillbaka till London och verkligheten.


Haft det så underbart nere på Gotland. Träffat de allra viktigaste och bara njutit av ledigheten! Resan hem var tuff, dels pga dåligt väder men även en bakfylla jag gärna inte upplever igen (hade däremot grymt kul kvällen innan). Flyget var försenat och jag kunde knappt sova när jag kom hem, upp och jobba dagen efter. Rätt slut i kroppen men det är så livet är. Känner mig i övrigt som en ny människa och upplever att livet leker verkligen. Jobbar dock sjuk shift denna vecka. imorgon 7-19, tors 7-19 fre 10-23 sön 18-6. Men på lördag skall jag baka tårta och sedan fira midsommar! Fick nyligen reda på att Annou är ledig opå lördag!!! Trött som få, gick upp vid 5 i morse så nu blir det sängen för mig. upp 5 imorgon bitti igen.

Vi hörs!

No comments:

Post a Comment