2009/05/16

Ny dag, nya tag! ???

Idag fick jag svar från doktorn (som jag har väntat!!!), har helt enkelt bara ett förkylningsvirus, turen var på min sida! Har inte hunnit med mer än så idag. Kollat runt på ny lägenhet och nya jobb, dags för förändring? Vill inte fastna i ett mönster jag inte kan ta mig ur, vill upptäcka världen och finna min plats. Mycket som måste planeras noggrant. Har även inte kunnat göra så mycket mer pga min sjukdom, men planera och tänka kan jag allt hantera.

Det är så mycket jag missat som pågår i Sverige, är väldigt dålig på att uppdatera mig. Läste förbi Katrin Zytomierskas blogg, helt underbart bra. http://www.finest.se/katrin. Vill man prata om stake så har den kvinnan stake. Beundrar hennes mod om att uttala om vissa åsikter, det roar mig och det roar nog de flesta av svenska folket. Man bör inte ta saker och ting allt för allvarligt, se humorn med det hela.

Jag älskar att gatan är full av liv medans jag ligger döende i sängen. Lever jag London livet? Absolut, bara inte ikväll, denna helg.

Veckans huvudrubrik i skvallerpressen här måste iallafall vara att Katie "Jordan" Prince och Peter Andre har splittras! Och inte nog med det, Katie tog sönerna med sig och flydde landet, tragiskt men det tillhör kändislivet. Har aldrig tagit Katie på allvar utan tyvärr är hon en kändis man skrattar åt mer än att man skrattar med. Sorgligt men sant.

Skall försöka få lite sömn nu. Hoppas på sol imorgon då bikinin åker fram och jag lägger mig på takterrassen några timmar under dagen. Snart Gotland och 2 veckors semester, som jag längtar!
Hörs.

No comments:

Post a Comment