2009/05/17

Eurovision

Inte hade jag någon aning om Eurovision song contest var igår förän jag gick in på aftonbladet och läste det. Var rätt underhållande att se tävlingen härifrån London, kommentatorerna hade ju absolut ingen smak. Dock måste jag säga att det var hysteriskt roligt när de i princip hånade det svenska bidraget.. "Guess how much the dress cost? 37000 euros! Well, she should have saved some for the hair and makeup. She look really terrified". HAHAA!! Och det höll på under hela bidraget.. Sjukt kul! Men herregud, Norge!! Kom igen, visst mysig ung kille och klatschig sång men var det bara jag som störde mig otroligt mycket på hans engelska? Men jag antar ett grattis är han ändå värd. MEEEEN störst av allt var ju Dita von Teese som dök upp under Tyskland birag, hatten av för det!

Kul ikväll?
Skål!

No comments:

Post a Comment