2009/05/06

fritid likamed framtid


Ledig dag och känner för att ta tag i framtiden. Vill börja studera men är inte riktigt säker på vart. Stockholm eller London? Fashion PR eller Visual Merchandising (Dekoratör). Svårt val. Tänkte ta mig ut på en promenad i London town för att rensa tankarna och försöka komma på en plan. Önskar att allt kunde vara lättare men man kan inte få allt. Längtar tills jag åker till Gotland och får träffa familjen och få goda råd om min framtid. I Augusti skall jag ha bestämt mig. Mycket som händer just nu.


Saknar familjen!

3 comments:

  1. och vi saknar dig!!! jag röstar för sthlm :) inte helt otänkbart att vi får flytta dit också, så sonny får jobb..

    ReplyDelete
  2. oj är det så pass? vad roligt. mamma pratar också om sthlm nämligen. kuuul ju

    ReplyDelete
  3. vill ju bo kvar på ön, men funkar det inte så... det värsta är att jag inte har något lokalsinne, skulle aldrig lyckas hitta i sthlm :) och husen är dyra där :(

    ReplyDelete