2009/05/20

Ledig dag imorgon!

Kom precis hem från jobbet, höll på att fixa fönstret med nya posters och byta underkläderna på mannekängerna. Men det blev fint i slutändan. Imorgon har jag en ledig dag och skall verkligen ta vara på den. Skall skriva ut mitt bordingpass till flyget nästa vecka samt fixa bussbiljetten till flygplatsen. Jobbar varje dag sen innan jag lämnar london för 2 och en halv veckas semester till gotland. Så måste fixas imorgon. Har även tänkt mig dra ut på en lång promenad till Hyde park och finna lite ro och få frisk luft. Jobbar hela helgen ju. DOCK hade jag tänkt mig att jag skall försöka dra en sväng ner på LAB. Davide och Gill lämnar London och UK för att åka hem till deras länder och lär inte träffa dessa folk mer, lite sorgligt faktiskt. Men jag har andra saker att se fram emot. SEMESTER!! Träffa familjen igen och bara koppla av från all stress som på senaste tiden varit för mycket.




LAB / trappuppgång till min lägenhet.

3 comments:

  1. gud jag med! vet du än något om sthlm?

    ReplyDelete
  2. det borde jag ha råd med men jag måste räkna lite på vad jag får för lön och så :) bara du är pigg och orkar hitta på något då :)

    ReplyDelete