2009/05/02

En intressant fredagsnatt.

Dagen började med jobb 1-10, vi nådde target så hoppas på bonus nu! Sen vart det att skynda sig hem och byta och om ta ett glas vin för att senare möta upp A och I på Lab för lite drinkar. Drack världens godaste raspberry collins. Efter att jag och A börjat bli lite på topp så drog vi vidare till Funky Buddha i Mayfair. Dansgolvet var packat och så skön musik. Liknar Amika i High Street Kensington men närmre dock. Vi stötte på en massa trevliga folk, bl.a 2 snubbar varav en som är eventfixare på de mer posh ställen. Hur trevligt som helst. Drack en massa Rom och Cola samt champange! Blev även bjuden på en av dessas födelsedagskalas nästa helg på Funky Buddha. Får se dock hur jag jobbar... Strax efter klockan 3 då det stängde så tog jag och A taxi (även fast vi bor ca 15 min gång därifrån..) men hoppade av vid Regent street för att dra på efterfest hos H. Hade en hel del underliga samtal där men väldigt underhållande. A gick hem och jag stannade kvar. Kom inte hem förän 10 i morse! Fint väder dock så jag och A gick en sväng till parken för att få lite färg och mysa. Klockan är nu 8 och O lagar mat åt oss alla. Sen är det fest ikväll igen. vet dock inte riktigt vart vi tar vägen men vi har bestämt Lab och sen vidare, får se vart dock. Kvällen är ung..
Älskar livet ibland, Skål för det och vi hörs imorgon!

No comments:

Post a Comment