2009/05/30

Gotland!

Äntligen framme på gotland. Helt slut. Sov inte alls igår natt. jobbade torsdagen 7 så gick upp vid 5 sen blev det aldrig att sova något innan jag lämnade lägenheten vid 02.20 för att hinna med buss till flyget. Där satt jag och väntande tills flyget gick vid 06.05. Framme i skavsta vart det lite krångel eftersom man inte kunde betala med engelska kortet på flygplatsen (var tvungen att skaffa mig bussbiljetten ju!) samt så trodde jag att jag inte kunde ta ut några pengar men det var bara en gräns för hur mycket man kunde ta ut per gång. Jag tänkte ju vara smart och ta ut allt på en gång. Mensedan jag tog mig in till sthlm efter ett tag för att träffa sebbe och elvira. Jätte mysigt. Alla tre var jätte trötta men vi hade en bra dag i sthlm. Köpte morsdagpresenter mm. Stötte på en massa random folk på stan, gick även förbi mattos jobb för att säga hej. Båtresan gick helt ok. Émilie stod och väntade på oss, sov hos henne i natt då jag skall överraska mamma om ca en timme med frukost. Hon vet ju inte att jag kommer/är här.. Morsdag överraskning! =) Skall gå en sväng på stan sen blir det mysmiddag ute med champange, vin och XCIDER!! som jag saknat xcider... Sitter här hos émilie och skall snart gå till affären för att handla frukost. Skriver mer om några timmar hur allt gick till..

Puss hej!

No comments:

Post a Comment