2009/07/04

På gott och på ont.

Dagen börjar med en trött amanda som kämpar med att ta sig upp ur sängen, sedan iväg till en affär som allt ligger hur som helst på shopfloor då det är sommar rea och folk verkar tro att de kan göra vad de än vill. Väldigt segt de första timmarna. Klumpiga amanda råkade även trampa på en securitytag som gick rätt in i vänster foten och tog hela 15 min att få ut (SMÄRTA!) och som sedan började blöda som bara den. Efter att det lugnat ner sig gick jag tillbaka till golvet och skulle ta betalt och rätt som det är åker metallboxen, som man lägger de stora sedlarna i, rätt på min högra fot (AAAJJJ!!!!) och jag skricker till inombords. Tårarna rinner medans jag försöker avsluta med kunden. Hur kan jag lyckas med detta? I båda fötterna, SUCK säger jag bara. Fick iallfall fixat med mitt kontrakt nu. wiii...

No comments:

Post a Comment