2009/07/07

Kommer jag att hinna?

Jag kommer att få springa minst sagt på fredag! Flyget går 06.05 på morgonen och skall vara i skavsta 09.15. Ibland kommer ryanair in förtidigt, ibland försenat och ibland i tid. Springa och ta sig igenom passkontroll (har bara handbagage så det är tur!) 09.40 går en buss till Sthlm C som skall vara framme vid 11.00 på samma plan (här får jag verkligen vara snabb) klockan 11.05 går bussen till båten, jag har alltså 5 hela minuter på mig att byta buss.. Kommer jag så här långt är jag hemma till den tid jag vill. I värsta fall, OM flyget skulle vara sent så måste jag ringa och boka om min båtresa till en senare på kvällen men istället menas att jag skall gå och uggla mig i sthlm i 5 timmar när jag kan vara på underbara gotland och börja min semester!!! Jag håller tummarna för mig själv och hoppas att ni gör detsamma!

No comments:

Post a Comment